Etiketter

brand (1) brädor (4) cykla (7) Daphne (14) djuren (13) Ellen (4) flygplan (2) fotografering (15) gitarr (1) hej (1) hejdå (1) jobb (4) jul (2) konst (4) mat (4) mc (7) natur (6) nyår (2) orättvisor (5) skador (5) skolan (3) spel (2) stjärnor (7) turnering (1) update (4) vänner (4)

tisdag 4 januari 2011

att säga hejdå till en sak betyder alltid ett hej till något annat

Klockan är 8AM och jag måste egentligen springa ut till bilen just nu.
inatt sov jag mellan 2-3 timmar xD
ska sova i bilen (svensk tid)
Det känns konstigt att lämna detta stället en gång till. Så mycket har förändrats medans jag har varit borta. Både hos mig som person och här.

Jag har inte gjort så mycket läxor som jag skulle ha gjort... -.-

Har ganska mycket catching up att göra på planet då D:

MÅSTE SKYNDA NU.

tänkte skriva något poetiskt men det får skita i sig.

HEJDÅ AUSTRALIEN HEJ SVERIGA. "Borta bra, hemma bäst"

2 kommentarer:

  1. vadå hos dig som person? vad e de då?
    hejdå/hej....

    SvaraRadera
  2. DU KOMMER SNART HEEEM!!!!!!!! <3 OMGOMG <33 =D

    SvaraRadera